C C E A
C C E A

Kysymme kaikilta asiakkailtamme projektien päätteeksi tai vuoden lopussa, mitä he ajattelevat CCEAn palvelusta. Muutama sama asia nousee palautteissa esille vuodesta, asiakkaasta ja palvelusta toiseen lähes samoilla sanoilla: asenne on kohdallaan, asiat hoituivat ja yhteistyö on mutkatonta.

“Tällainen palaute on mieluisaa kuultavaa meille konkreettisille konsulteille. Muutosta ei tapahdu ilman tekemistä. Me olemme auttamassa asiakkaidemme ihmisiä saamaan asioita aikaan, jotta halutut muutokset tapahtuvat arjessa ja hyödyt alkavat näkyä mahdollisimman nopeasti”, CCEAn johtava konsultti ja markkinointijohtaja Auli Packalén sanoo.

Vuonna 2018 tuottamiemme palveluiden yleisarvosana oli jälleen erittäin hyvä 4,4 asteikolla 1–5. 94 prosenttia asiakkaistamme suosittelisi meitä, eikä yksikään sanonut, että ei suosittelisi CCEAa.

“Asiakastyytyväisyyshaastatteluissa olemme sen verran tiukkoja, että asiakkaat joutuvat antamaan arvosanat kokonaislukuina. Moni miettii pitkään nelosen ja vitosen välillä, ja näissä keskusteluissa saamme aina irti myös konkreettisia parannusehdotuksia palveluumme. Arvostamme todella paljon sitä, että asiakkaamme käyttävät aikaansa näihin keskusteluihin ja näin auttavat meitä petraamaan”, Auli jatkaa.

Seuraava vuoden 2018 asiakaspalaute ilahdutti meitä erityisesti siksi, että se korostaa kokonaisvaltaista otettamme muutoksissa:

“Erityisen hyvää on ollut kyky tarpeen vaatiessa mukautua ja mukauttaa lähestymistapaa. CCEA:n tiimin toiminta on ollut saumatonta, ihmiset täydentävät toisiaan”, eräs asiakkaamme totesi.