Aito halu ymmärtää asiakkaita pitää asiakastyytyväisyyden korkealla

Ammattitaito, joustava, luotettava. Näillä kolmella sanalla asiakkaamme useimmiten kuvasivat CCEAa vuoden 2020 asiakastyytyväisyyshaastatteluissa.

Pääsimme jälleen iloitsemaan asiakkaidemme antamista hyvistä arvosanoista ja hienoista palautteista, kun kokosimme yhteen viime vuoden asiakastyytyväisyyshaastatteluiden tuloksia. Tärkein syy systemaattiselle palautteen keräämiselle on halu ymmärtää asiakkaita yhä paremmin, jotta voimme jatkuvasti kehittää palveluamme.

Teemme jokaisen projektin jälkeen asiakkaillemme haastattelun, jotta ymmärrämme mikä asiakkaalle on tärkeää ja missä voisimme kehittyä. Lisäksi numeerinen arviointi antaa meille välineen ymmärtää, mihin suuntaan olemme keskimäärin kehittymässä, missä olemme vahvoja ja mihin on syytä panostaa entistä enemmän. Toimintamme perustuukin pitkälti pitkiin, jatkuviin asiakassuhteisiin”, kertoo CCEAn toimitusjohtaja Johanna Wäänänen.

Tärkein syy systemaattiselle palautteen keräämiselle on halu ymmärtää asiakkaita yhä paremmin, jotta voimme jatkuvasti kehittää palveluamme.

Osana asiakastyytyväisyyshaastatteluitamme pyysimme asiakkaitamme kuvailemaan CCEAa kolmella sanalla. Saimme vastauksissa yli 80 hienoa sanaa, jotka näkyvät alla olevassa sanapilvessä. Eikö olekin hienoja sanoja? Tätä kokeilua jatkamme 2021.

Oppien jakaminen kehittää asiantuntijuutta

Vuodelle 2020 olimme asettaneet tavoitteeksemme kehittyä siinä, miten pystymme entistä paremmin yhdessä kasvamaan jokaisen asiantuntijamme kokemuksista – kun yksi oppii uutta, jaamme oivalluksen monelle. Miten tämän tavoitteen suhteen onnistuttiin?

Lanseerasimme viime vuonna kuukausittaisen palaverin, jossa voimme jakaa oivalluksiamme ja oppejamme talon sisällä. Tavoitteena on, että jokainen osallistuja pystyy poimimaan palaverista mukaansa, vaikka yhden asian, jonka pystyy viemään omaan asiakasprojektiin välittömästi ja näin parantamaan sitä entisestään. Asiantuntijamme ovat kiitelleet uutta jakamisen tapaa”, Johanna iloitsee.

CCEA on jatkossakin ihmislähtöisen muutoksen asiantuntija

CCEA Oy siirtyi 1.3.2021 alkaen osaksi Gofore Oyj:tä, joka on kansainvälistä kasvua tavoitteleva digitalisaation asiantuntija. Yhdessä Gofore ja CCEA muodostavat ihmislähtöisen digitaalisen muutoksen johtavan yrityksen Suomessa.

CCEA jatkaa itsenäisenä yrityksenä osana Goforen neuvonantopalveluita, ja olemme jatkossakin muutosten yleisosaaja, CCEAn palvelut, yhteyshenkilöt ja tapa toimia asiakkaiden kanssa säilyvät entisellään.

Uskon, että matkamme Goforen kanssa on hieno mahdollisuus asiakkaillemme, Goforen asiakkaille ja osaajillemme. Asiantuntijamme jatkavat muutosten tukena samalla asiakkaiden rakastamalla tavalla kuin tähänkin asti. CCEA on jatkossakin muutosten yleisosaaja: autamme organisaatioita onnistumaan niin strategia-, toimintamalli- kuin tietojärjestelmämuutoksissakin. Nyt voimme yhdessä Goforen kanssa palvella asiakkaita kokonaisvaltaisemmin: digitalisaatiossakin ihminen on lopulta muutoksen ytimessä”, Johanna kertoo.

Miten autamme asiakkaitamme käytännössä? Tutustu asiakasreferensseihimme >>